שובר לפרסום בגוגל



איך יוצרים חנות מעוצבת

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : ניצן מלמד   
חמישי, 28 פברואר 2019 07:23

האם עיצוב החנות באמת קשור אל מכירות? בטוח שזה עושה הבדל גדול! כל החנויות שנוטות להקדיש יותר תשומת לב לעיצוב שלהן יקבלו יותר לקוחות. למה רוב האנשים אוכלים במסעדות עם אווירה טובה וניגשים אל חנות בבוטיקים אטרקטיביים? זה בגלל המראה המזמין והיפה שלהם. ללא עיצוב קמעונאי טוב, חנויות בסופו של דבר נסגרות לא רק בגלל מרחק הליכה או מיעוט לקוחות נאמנים. קראו עוד כדי לקבל מידע מועיל על פתרונות של עיצוב קמעונאי.

מהו עיצוב החנות?

עיצוב חנות הוא ההגדרה של עיצוב החנות בצורה פרטנית; אבל המשמעות של המונח הוא לא מה שחשוב ביותר. מה שחשוב ביותר הוא העיצוב בפועל של החנות שנעשה, כי זה הרושם הראשוני של הלקוחות, ההזמנה שעוברת ללקוחות שחולפים ליד, והסיבה מדוע הלקוחות הנאמנים שלה ממשיכים לחזור.

כיצד למצוא את עיצוב החנות הטוב ביותר:

זה לא קשה מאוד להגדיל את המכירות בעזרת עיצוב קמעונאי טוב.  צריך באמת לשקול מה צריך להיות בקו העסקי ומה הרושם הראשון שרוצים לתת ללקוחות פוטנציאליים. אחת הדרכים למצוא את העיצוב הנכון החנות היא לשכור מישהו שיהיה אמון למעשה על תכנון העיצוב עבור החנות. שכירת מעצב חנויות מומחה יחסוך הרבה זמן וייתן תוצאות מהירות. עם זאת, אפשרות זו לא תהיה חסכונית מאוד. עבודה על עיצוב החנות ללא עזרה מבחוץ יכול להיות דבר קל מאוד לבעלי חוש עיצוב נהדר.

יש להתחיל עם שאלה פשוטה; "מה אני מנסה להגיד לאנשים שעוברים או נכנסים לחנות?"  צריך להעביר תמונה שמתאימה אל החנות ואל המוצר. טוב לכלול טוויסט ייחודי, כך שאנשים הופכים לסקרנים מספיק כדי לבדוק את המקום הזה. ביסודו של דבר, צריכים להיות יצירתיים ולבוא עם דרכים מקוריות למשוך תשומת לב. לא צריך מקום גדול כדי ליצור עיצוב חנות ייחודית אלא להיות יצירתי עם העיצוב וכך תהיה חנות מלאה בלקוחות.

מה הלאה? הנה כמה צעדים כדי להתחלה.

שלב 1: התחילו עם חנות מסודרת. עיצובים לא משנים אם המקום נראה כמו מזבלה.

שלב 2: מצאו את ההצהרה שאותה רוצים לומר דרך החנות.

שלב 3: להיפטר מכל דבר שאינו הולך עם ההצהרה.

שלב 4: לעשות קצת מחקר וללמוד מה המתחרים עשו עם העיצוב שלהם. הקפידו לתת לעיצוב החנות שלך טוויסט ייחודי. תנו ללקוחות שלך חוויה שמעולם לא הייתה להם.

שלב 5: קחו את ההצהרה והשתמשו בה כדי ליצור עיצובים מעניינים כדי למשוך לקוחות. הרעיון לפתות אותם עם העיצוב הייחודי, כך שהם נעשים סקרנים.

שלב 6: שמרו על החנות מאורגנת ועל העיצוב וההצהרה שיצר מעצב חנויות במקום. חשוב לא לאבד את הזהות של החנות, כי זה ישמור על לקוחות חוזרים.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים