שובר לפרסום בגוגל



ביגוד שמוכר יותר

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : ניצן מלמד   
שני, 07 מאי 2018 18:07

האינטרנט הביא אל בעלי החנויות תחרות ברמה שהם בכלל לא הבינו או שיערו שיכולה לקרות. יותר אנשים לא מפחדים מטכנולוגיה, ונכנסים אל מחשב נייד או אל מכשיר טלפון חכם שבו הם יכולים בכל רגע נתון למצוא דבר מה אשר מוצא חן בעיניהם ואותו לרכוש בצורה מהירה, זולה ונוחה.

אם פעם אנשים נטשו את החנויות הפרטיות ועברו אל מסע של רכישות במרכזים המסחריים, הרי שכיום גם המרכזים הללו חווים את אותה הנטישה כשאר הם נותרים להם שוממים בעוד שהאתרים חווים רכישה אחר רכישה. אחת מן הדרכים להשיב את הלקוחות היא על ידי יצירה של עיצוב חנות בגדים שמזכירה למה בדיוק עדיף לרכוש שם, ולא באתר אינטרנט.

עומדים בתחרות על כיס הלקוח

לחנויות הבגדים יש קושי רב לעמוד בתחרות על לב הלקוחות, כאשר הם נכנסים אל אתרים של חנויות שנמצאות בחו"ל, ומשם הם אורזים לעצמם קולקציות שלמות במחירים שנמוכים מאלה של הארץ בצורה די משמעותית. על מנת לספק את התיאבון של הלקוחות הללו אל רכישה שהיא יותר מרגשת והגעה של חבילה עם בגדים מעוצבים בגנון של חו"ל, צריכים לעבוד בצורה מקצועית על יצירה של אווירה מתאימה.

כאשר אדם נכנס אל חנות הוא יכול למעשה לעבור אל מימד אחר ומרגש יותר, לכן, כאשר רוצים להעניק ללקוח את התחושה שהוא נמצא בחנות מותג או חנות בוטיק בארץ אחרת, צריכים לקרוא נכון את המפה של הרכישות ולהביא לא רק מוצרים דומים בעיצובם, אלא גם ליצור עיצוב חנות בגדים שנותנת את אותו ריגוש והרגשה של רכישה.

בחו"ל יש קומה של קפה ואפילו מסעדה, בחו"ל יש ביגוד אחר באיכות טובה, בחו"ל יש דברים שבהחלט יכולים להיות גם כאן, והכל מתחיל עם חשיבה מחודשת ונכונה. לתחרות.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים