שובר לפרסום בגוגל



דרושים – תפקידם של המעסיקים

PDF הדפסה דוא
דרושים – תפקידם של המעסיקים - 5.0 out of 5 based on 1 review
דירוג משתמש: / 1
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : Administrator   
ראשון, 26 דצמבר 2010 16:16

אין עוררין כי מודעות הדרושים הם בחזקת win-win situation. מצד אחד ניצב המחפש ומצד שני  עומדים המעסיקים. ישנו אינטרס הדדי תוך פרק הזמן הקצר ביותר להשיג עבודה או למצוא עובד מתאים. על מנת שהרומן יצליח גל על המעסיק לפרסם את המודעה בצורה נכונה ולכתוב פירוט רב על המשרה .
הדבר החשוב ביותר בפרסום מודעת דרושים ע"י המעסיק הינה, להציג בבירור מה התפקיד כולל ומהם דרישות התפקיד. כך למשל במידה והמשרה המוצעת הינה פקיד בבנק רצוי שהעובד יהיה בעל תואר בוגר בכלכלה או מנהל עסקים. ברם, על המעסיק לדעת לא להעלות לרמת ציפיות שאיננה ברת השגה ולדרוש דוקטור לכלכלה עם נסיון של 10 שנים לתפקיד של לבלר בנק מתחיל.
בנוסף להצגת דרישות ותיאור המשרה בצורה אופטימלית בתור סינון ראשוני , חרף העובדה שמעסיקים אינם נוהגים לעשות זאת בדרך קבע, חיוני לציין מהו השכר. במדיה והמעסיק לא מעוניין לעשות זאת עליו לבקש במודעת הדרושים מן העובד לציין ציפיות שכר. קרה לי  יותר מפעם אחת אישית שהגעתי לראיון עבודה ואף עברתי את כל התהליך לרבות מספר ראיונות מבחנים  ודינמקיה קבוצתית ורק לקראת סיום התהליך הארוך המייגע ועברתי גיליתי כי ציפיות השכר עולות בהרבה על השכר המוצע. אלא כך ובהתאם לזאת ציון השכר המוצע או בקשה לציפיות שכר היא לא רק לגטימית אלא רק חוסכת זמן ומשאבים.
מודעה טובה גם חייבת לכלול הערות כמו החלפה לתקופת חופשת לידה וכו. חשוב לא לטפח ציפיות לעובד שיובילו בסופו של דבר לאכזבה או מפח נפש מיותר. בהקשר הזה,  רצוי לא לכתוב משפטים כמו קידום מהיר מובטח לעובד.
לסיכום ככל שהמעסיק יחשוב יותר על הצד השני ואל ייעול חיפוש הועבד כך יצמא עובד מתאים יותר בזמן קצר יותר והמועמדים יהיו מתאימים ביותר.

www.pol.com


 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים