שובר לפרסום בגוגל



הזול הוא לא תמיד הטוב ביותר

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : דולב   
רביעי, 17 ינואר 2018 15:53

עסקים רבים מנסים למצוא דרכים לקצץ בעלויות מתוך מחשבה שזה מה שיוביל אותם להצלחה, אבל יש דרך לעשות זאת

תמיד מגיע השלב בחיי של עסק שהוא מתחיל לבחון היטב את ההוצאות שלו וחושב האם ניתן לקצץ בהן ולמצוא אלטרנטיבות זולות יותר. ישנם מקרים שבהם הקיצוץ הוא מתבקש ואף הכרחי על מנת שהעסק ימשיך לתפקד, בין אם מדובר על קיצוץ בחומר הגלם האנושי, או קיצוץ בספקים ובציוד שמסביב. יחד עם זאת, חשוב מאוד להקפיד ולבצע את קיצוצים אלו רק לאחר חשיבה ובחינה מדוקדקת של הדברים.

ישנם מקרים בהם חברות מבצעת מהלך של קיצוץ בתחום מסוים מבלי לבחון את המהלך לעומק, דבר היוצר לאחר מכן תגובת שרשרת חמורה שפוגעת בתפקוד החברה בצורה משמעותית.
אחד מהדברים שחברות נוטות לקצץ בו הוא החלפת מענה אנושי לעסקים למענה אוטומטי מתוך מחשבה כלכלית בעיקר.
ישנן לא מעט חברות שביצעו מהלך שכזה, ומהר מאוד לאחר מכן החליטו לחזור שוב את מענה אנושי לעסקים בשל ההבנה כי זוהי הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם הלקוחות שלהם.

יחד עם זאת מהלך שכזה הוא סימן לא טוב, לקוחות רבים מעידים כי הם מעדיפים לדבר עם מענה אנושי לעסקים ולא הודעה מוקלטת וזאת בשל ההרגשה שהם מקבלים שיש מישהו בצד השני שבאמת אכפת לו ממה שהם אומרים ומנסה לעזור להם.
מהלך שכזה, עשוי לגרור אחריו נטישה המונית של לקוחות החברה אל חברות מתחרות מה שיפגע בצורה דרמטית בפעילות החברה.


קודם כל שירות

עסקים רבים שבאים במגע יום יומי עם לקוחות יודעים כי הדבר החשוב ביותר ללקוחות שלהם הוא השירות שהם מקבלים, ובמידה והם יקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש, אין להם בעיה לשלם עבורו, כל עוד הם מבינים כי האינטרס שלהם לא נשכח והחברה עושה את כל מה שביכולתה לעזור ולסייע להם.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים