שובר לפרסום בגוגל



הכנת עמוד Like בפייסבוק

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : אלעד כהן   
שלישי, 31 אוגוסט 2010 13:33

יצירת עמוד חדש בפייסבוק


אתר פייסבוק מאפשר למשתמשיו ליצור עמודים חדשים, לכל עמוד יש נושא מסויים, עמוד יכול להיות עבור: בית-עסק, מותג, מוצר, ארגון ללא מטרת-רווח, אומן, להקה או דמות ציבורית. את העמוד יכולה ליצור חברה העוסקת בתחום פיתוח אפליקציות לפייסבוק או כל חבר אחר בפייסבוק, לאחר יצירת העמוד אפשר לערוך אותו ולבצע בו שינויים. בכל עמוד קיימת קבוצת לשוניות בחלק העליון. כל לשונית היא מסוג מסויים וקיים בה תוכן שונה. סוגי לשוניות לדוגמא: אירועים, לוח-הודעות, קישורים, ביקורות, וידאו, ולשונית FBML.
לשונית FBML היא לשונית אשר מכילה קוד בשפת FBML – Facebook Markup Language. שפת FBML היא שפת תגיות דומה ל-HTML. התגיות בשפת FBML משוייכות למערכת פייסבוק, לדוגמא תג FBML יכול להציג את שם המשתמש של הגולש באתר פייסבוק, אין תג HTML שיבצע זאת.

מהו עמוד Like?
ההגדרה של עמוד Like בפייסבוק היא לשונית FBML שמופיעה בתוך עמוד פייסבוק. בקוד ה-FBML של הלשונית מבוצעת הבדיקה האם הגולש שצופה בלשונית ביצע Like לעמוד. במידה וכן אז מוצג לגולש תוכן מסויים, במידה ולא אז מוצג לגולש תוכן אחר (לדוגמא: תמונה שבה כתוב שעל הגולש ללחוץ על כפתור Like כדי שהתוכן יהיה נגיש). במשפט אחד, 'עמוד Like' היא לשונית מסוג FBML שמכילה תוכן מסויים, המוצג לגולש רק במידה וביצע Like לעמוד. לשונית FBML נמצאת בתוך עמוד קיים בשונה מהתחום של אפליקציות לפייסבוק שהן נמצאות בעמוד משלהן.

הצגת תוכן רק לגולשים שביצעו Like
השלב הראשון הוא לערוך את העמוד בפייסבוק, לאחר מכן ליצור לשונית מסוג FBML, להגדיר כותרת ללשונית ובקוד ה-FBML להשתמש בתגיות: <fb:visible-to-connection> ו- <fb:else>
קוד ה-FBML שיוגדר בתוך <fb:visible-to-connection> יוצג רק במידה והגולש ביצע Like לעמוד. בתוך תגית זו אפשר להגדיר תמונה עם קישור או קובץ פלאש (שלא יוצגו למי שלא ביצע Like לעמוד).
באמצעות שימוש בתגית <fb:else> בתוך התגית <fb:visible-to-connection> בצורה הבאה:
<fb:visible-to-connection> … <fb:else> … </fb:visible-to-connection>
יהיה אפשר להגדיר תוכן שיוצג למי שעדיין לא ביצע Like לעמוד, כמו למשל תמונה עם הכיתוב: 'לחץ על Like'


www.win.co.il
 
מאמרים נוספים :

» סטטוסים לפייסבוק התחום החם של ישראל

 סטטוסים לפייסבוקילד של מישהי במשרד אמר היום שיש לו פיפי ארוך ואז גיליתי שהוא התכוון לקקי. גאון!!הכל עובר בסוף, השאלה היא כמה נסבול עד אז.מסיים לבנות כיסא מאיקאה. היא: נשאר לך פה בורג אני: שטויות לא צריך אותו כיסא: אני אמור...

» סטטוסים לפייסבוק שחובה לקרוא!

 סטטוסיםגם בשבעה של מנכ"ל קוקה קולה יהיה על השולחן מיץ פז אשכוליותמעניין מתי הם יבינו שאני תמיד זה שעומד על המנגל פשוט כי אני לא רוצה לשבת עם כולםלא מבין גברים שבוגדים,לא מספיק קשה עם אישה אחת?גם בשבעה של מנכ"ל קוקה קולה...

» פרופיל חברה ברשתות החברתיות

התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.בעידן בו כל המידע חשוף וגלוי, ולרשות עסקים...

» פרופיל עסקי למאמנים

אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם...

» כיצד לבצע מחקר מילות מפתח גוגל - חוד החנית של קידום אתרים

מחקר מילות מפתח גוגל,פעילות שבה אני מומחה, הינה אחת מהפעילויות החשובות בקידום אתרים אורגני בגוגל ולה השפעה רבה על המיקום בגוגל של אתרכם. הידעתם שמחקר מילות מפתח גוגל הינה הפעילות הראשונה שמקדם אתרים מקצועי ואמין צריך...

» פייסבוק וסטטוסים

פייסבוק כפי שכולם יודעים, תפס לאחרונה מקום גדול וחשוב מאוד ברשת האינטרנט, בקרב החברה הישראלית ובעולם כולו.ילדים קטנים, נערים ואף מבוגרים נמצאים בפייסבוק זמן נכבד מהיום.פייסבוק הינו הרשת החברתית הגדולה בעולם, נכון להיום...

» הקמת אתרים

בשנים האחרונות, המרחב הווירטואלי התפתח בצעדי ענק וכיום הוא מכיל אינספור אתרים נהדרים בכל תחום ותחום. לעיתים, אף נדמה כי אדם שאינו מופיע בדרך כלשהי באינטרנט, בין אם באמצעות פרופיל ברשתות החברתיות ובין אם באזכור מסוים...

» איך לעשות כסף עם שיווק בפייסבוק

הרשתות החברתיות כבר נמצאות עמוק בחיינו, בכל אספקט של חיי היום יום שלנו. אנחנו משתמים בפייסבוק כדי לשמור קשר עם החברים הקרובים שלנו, מכרים ממקומות עבודה או לימודים, ליצור קשרים חברתיים מעבר לים או לשמר קשרים משפחתיים.מלבד...

» בניית אתר בפייסבוק – פלטפורמת פרסום אידיאלית לעסקים קטנים וחדשים

פרסום ושיווק הינם אבני דרך להצלחת העסק שלכם. עם זאת, עסקים קטנים רבים, כמו גם עסקים חדשים, שתזרים המזומנים שלהם טרם תפס תאוצה, מכיוון שטרם נבנה מאגר הלקוחות שלהם או שהעסק ממש בחיתוליו, מתקשים להוציא סכומי עתק על פרסום....

» מסחר אלקטרוני בפייסבוק (F-Commerce)

חנות וירטואלית בעברית בפייסבוק נכון לעכשיו יש כ- 3,472,360 משתמשים בפייסבוק בישראל. יותר ויותר עסקים בישראל מבינים שלכל בית עסק מומלץ, מעבר לאתר אינטרנט להשתמש בפייסבוק כמקור נוסף למציאת לקוחות חדשים והגדלת רווחים. עמוד...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים