שובר לפרסום בגוגל



הקשר בין רושם ראשוני לכמות האבק שבמשרד שלכם

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : אליהו עמדי   
שלישי, 31 ינואר 2017 12:49

כאשר אתם נפגשים עם אדם בפעם הראשונה, למה אתם שמים לב? למילים שהוא אומר? לגובה? לתנועות הגוף שלו? למימיקות? אולי אתם שואלים את עצמכם האם הוא אדם נקי ומסודר? מטופח? כיצד הוא מתלבש? מריח? לא, האמת שזה לא תיאור של דייט ראשון, ואולי אפילו לא קרוב לזה... אבל הוא מתאים מאוד למצב אחר, ויומיומי לחלוטין. לרגע הזה, בו אתם נכנסים למשרד שאתם לא מכירים... מבולבלים? אל דאגה! המאמר הזה יסביר לכם הכל!

אין ספק, שאחד הדברים החשובים ביותר בחיים, הוא הרושם הראשוני. כמה משפטים וציטוטים נכתבו, נאמרו ונשמעו אודות הרושם הראשוני. במחקרים שעוסקים בנושאי תקשורת בינאישית, מגלים לנו נתון מפתיע. הנתון הזה אומר, באופן דיי פרדוקסאלי, שכאשר אנחנו נפגשים עם בני אדם בפעם הראשונה, אנו נותנים להם 5 שניות בלבד לדבר, להשמיע, להרשים. לאחר אותן 5 שניות, קבענו מי הבן אדם, מה סגנון החיים שלו, למי הוא נשוי, האם יש לו חברה, ויכול להיות שגם החלטתנו מה דעתו בנוגע אלינו. אנחנו בטוחים לאחר 5 שניות שאנחנו יודעים מי הבן האדם. והאם אנו טועים? יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא. מה שעוד יותר מפתיע, הוא במה שאנחנו בוחרים להתמקד.

בתוך אותן 5 שניות, אנו מייחסים 93% לתקשורת הבלתי מילולית – לשפת גוף של הבן אדם, כמה הוא קרוב או רחוק מאיתנו? האם הוא עומד? יושב? כיצד הוא יושב? רגל על רגל, או שיש שם רגל מתוחה שנעה בעצבנות.... האם הוא שומר איתנו על קשר עין? משלב יד? ועוד ועוד ועוד... כאשר אנו מייחסים רק 7% , לתקשורת המילולית.. כמעט ולא אכפת לנו מה הבן אדם אומר, אלא יותר, איך הוא אומר את הדברים...

אפשר לדמות את הרושם הראשוני, את התקשורת המילולית, ואת התקשורת הבלתי מילולית למצב שבו לקוח חדש מגיע אליכם למשרד. כמובן שב-5 שניות האלה הספקתם לסרוק אותו מכף רגל ועד ראש, וגם הוא הספיק לסרוק אתכם, ואת המשרד שלכם. מה יקרה, אם הוא יראה משרד מלוכלך, מלא באבק? מה הוא יחשוב עליכם? האם אכפת לכם מה הוא יחשוב עליכם?

לכאורה, מדובר במשרד. כולה משרד. אבל חשוב להבין, שבעניין הזה, אין שום הבדל בין משרד לבין בן אדם. כמו שבן אדם נכנס, ויש לנו כל מיני פרמטרים בתקשורת, על פיהם אנחנו קובעים מי הוא, כך גם המשרד. יש לו חזות. הוא משדר משהו מסוים. הוא יכול לשדר אלגנטיות ויוקרה. הוא יכול לשדר פשטות. הוא יכול לשדר מורכבות בעיצוב והוא יכול להיות מלוכלך, וברגע שהוא מלוכלך, כבר אין דרך חזרה.

בדיוק כדי ליצור את הרושם הראשוני הכי חיובי שאפשר, מומלץ להזמין חברה שתבצע ניקיון משרדים בערב. אין דבר, שהוא יותר בסיסי ואלמנטארי מאשר משרד נקי. במשרד שעבר ניקיון מקיף בערב, יש יותר עובדים מרוצים. יש יותר מכירות. יש יותר תפוקה. חד משמעית. עם משרד מלוכלך אף אחד לא ירצה לעשות עסקים...

אז האם יש קשר בין רושם ראשוני לאבק במשרד? בוודאי. כיצד ניתן לתקן את הרושם השלילי שנוצר? להזמין חברת ניקיון שתבצע עבורכם ניקיון מקיף. מה תרוויחו מזה? הרווח הוא עצום, ובלתי ניתן למילוי. החיים האלה הם שלכם. השקיעו מאמץ בטיפוח ובריח של המשרד. אחר כך תבואו להודות לנו.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים