שובר לפרסום בגוגל



מבצעים ברשת

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : מעוז   
שישי, 15 אפריל 2011 08:13

בתקופה האחרונה פוקד את ישראל שיגעון חדש, שיגעון המבצעים.

כל בעל עסק יודע שעדיף לעשות מבצעים וסיילים מאשר להתקע עם סחורה במחסנים, הרי כשסחורה יושבת סתם במחסנים זה עולה לו כסף.

נכון, מבצעים היו פה מאז ומתמיד בעיתונים ברדיו ובטלוויזיה ולמרות זאת ה"מחלה" רק מתגברת יותר ויותר, ניכרת ביותר ההתגברות ברשת.

לאחר הצלחתם של כמה אתרי קופונים צצים עוד ועוד אתרים מסוגים אלה ממש כמו פטריות אחרי הגשם וכולם מנסים "לגזור קופון".

אז האם כדאי לחפש מבצעים ברשת? ובמה זה כרוך?

בימים טרופים אלה כשהמחירים של כל מוצרי הצריכה עולים ועולים כדאי ואף רצוי לחפש מבצעים, דבר זה יכול להקל בחשבון החודשי ולעזור לצרכן להנות ממוצרים שלפעמים לא יכל להרשות לעצמו או שהיו מבזבזים הרבה מכספו ולכן מבצעים יכולים להיות זולים מהותית מהמחיר הנקוב בשוק.

ישנם כמה סוגים של הנחות ומבצעים, הלהיט שפקד לאחרונה את מדינתנו הוא הדילים היומיים.

הדילים היומיים הינם מבצעים ולרב יינתנו במחירים זולים מאוד כגון 50% הנחה ואף יותר, אך יבקשו את כתובת המייל שלכם בכדי לעדכן ביתר הדילים.

חלק מדילים אלה יעבדו בשיטת הקנייה הקבוצתית, משמע ישנה כמות מסויימת של קופונים ולכן יצטרכו להגיע למכירת מספר הקופונים האלה בכדי לממש את הדיל.

הטובים ביותר הינם אתרים הקונים את הקופונים מראש ולכן ינסו למכור את כל הכמות בעצמם ולהתפטר מכל הכמות, הם טובים משום שאתרים אלה ינסו למכור כמה שיותר בזמן קצר בכדי לא להיתקע איתם במלאי.

מצד שני ישנם אתרי מבצעים כביכול "רגילים" ברוב המקרים המבצעים יהיו מעט יותר "צנועים" כלומר המחירים יהיו מעט יותר גבוהים וזאת מפני שהם אינם ניתנים בכמות גדולה מראש אך פחות מהמחיר המקובל בשוק על מנת למשוך קהל לקוחות רחב יותר ולהתפטר ממלאי אשר יושב במחסן.

מבצעים אלו יהיו קבועים ואחידים ורובם לא יחייבו פרטים רבים של הלקוח כגון מספר אשראי, תעודות זהות, כתובת מייל וכ"ו...

ישנם שני סוגים של מימוש המבצעים, הראשון הוא למשוך את הלקוח להגיע לחנות עצמה ושם לרכוש את המוצר במחיר מבצע דבר אשר עלול להיות מסוכן מפני שלפעמים כאשר מגיעים לחנות המוכר ינסה למכור מוצרים מעבר למה שהלקוח מתכנן לקנות או שיגיד שנגמר במלאי וינסה למכור מוצר אחר במחיר קצת יותר גבוהה ממה שהיה כתוב במבצע ולכן כדאי לעשות עבודה יסודית לפני שמגיעים לחנות כמו למשל להתקשר לחנות ולראות שאותו מותר אשר היה נקוב במודעה עדין נמצא במלאי.

הסוג השני הינו מבצע אשר נמכר בטלפון אינטרנט וכדומה דבר אשר יכול להוות בעיה אחרת והיא שהלקוח אינו רואה את המוצר שרוכש ולפעמים יכול לטעות ולא להזמין את המוצר שרצה או לגלות שזה לא המוצר שפורסם.

כיצד כדאי לקנות בחוכמה?

כמו שאמרנו בהתחלה במקרים רבים כדאי לקנות מאתרי מבצעים וקופונים.

רצוי להגיע לחנות עם הקופון או הדפסה של דף המבצע.

כמובן חשוב מאוד לבדוק כמה המוצר עולה בשוק ולעשות סקר שוק רחב לפני שפונים לאתרים אלה.

עוד נוסיף כי לא כדאי להשאיר פרטים מיותרים באתר כגון מספרי זהות, פרטי אשראי, כתובת מייל אישית וכ"ו...

אז שתהיה לכם קנייה מהנה...

ניתן למצוא מבצעים באתרינו

www.saleit.co.il

פשוט למצוא מבצע


www.saleit.co.il
 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים