שובר לפרסום בגוגל



מקימים עסק מוכר

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : ניצן מלמד   
חמישי, 12 אפריל 2018 08:17

זה נעשה די בולט כי יותר אנשים מנסים לעשות לביתם ויוצאים מן העבודה שהייתה להם עד כה בתור שכירים ומנסים את מזלם בתור עובדים עצמאיים שיש להם עסק משל עצמם. עדיין , היצירה של עסק מאפס היא פעולה מאוד לא פשוטה ואף מאתגרת, שכן צריכים לבחור את התחום שבו רוצים לעסוק, לחקור אותו ואת התחרות שבו ולבדוק את כל מה שצריכים להביא על מנת שהעסק החדש הזה יצלח את השנה הראשונה של הפעילו שלו.

יש אנשים בוחרים לפתוח עסק חדש שכבר קיים, כמו בית קפה cofix זכיינות פעילה, שכן לא צריכים לבצע יותר מידי ומקבלים את כל ההנחיות בדרך אל ההצלחה.

למה עדיף לחפש זיכיון

ההבדל הכי גדול בין עסק חדש לבין עסק חדש עבור זכיינות במותג קיים הוא העובדה כי למעשה פותחים סניף של מותג שכבר פועל ומוכר בשטח. הדבר יוצר מראש מערכת של אמון קיימת בין הסניף לבין הלקוח, שמה שנותר הוא רק לספק את הסחורה המוכרת והאהובה במיקום החדש הזה שהחל לפעול על אותה תשתית קיימת ומצליחה.  באופן שכזה לא צריכים להמתין עד אשר המותג יהיה מוכר ולבצע הרבה פעולות של שיווק ופרסום כדי לחדור אל השוק הרלבנטי לאותו עסק. פשוט עובדים עם cofix זכיינות שכבר כולם מכירים, ועם פלח שוק שרק יכול להביא כבר מן הרגעים הראשונים לפתיחת העסק רמה גבוהה של הכנסה.

עובדים עם מותג מוכר

לאנשים יש נטייה לגשת בצורה די טבעית אל כל מה שהם כבר מכירים ומזהים. לכן ישנה הצלחה של חנויות רשת ולכן ישנה הצלחה גם של רשתות בתי קפה בזכיינות שמביאות את אותו התפריט ואותה התחושה בכל בית קפה, בין אם הוא נמצא בתל אביב או בקרית גת.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש עבור דרוש - אתר משרות

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים