מרכזיות טלפון לעסקים- כי הגודל כן קובע

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : לילך   
חמישי, 12 יולי 2012 13:12
מרכזיות טלפון לעסקים- כי הגודל כן קובע

בשנים האחרונות, הפכו מרכזיות לצורך בסיסי בכל עסק, קטן או גדול. שירות טלפוני זה, אשר מאפשר ניתוב והעברת שיחות נכנסות, חוסך כוח אדם רב, מעלה את שביעות רצון הלקוחות ותורם רבות להתנהלותו היעילה של העסק.

החלטת גם אתה לרכוש מרכזיה לעסק? עליך להתחשב במספר רב של גורמים טרם ההחלטה על סוג המרכזייה הספציפי. העיקרי שבהם הוא, כמובן, גודל העסק שלך.

המאפיינים הבסיסיים של מרכזיות

קיימת אבחנה בין שני סוגים עיקריים של מרכזיות לעסקים. מרכזייה לעסק קטן תציע, בעיקרו של דבר, ניתוב שיחות בין מספר שלוחות הפועלות באותו מקום. המתקדמות ביותר יאפשרו גם להקליט שיחות, להוסיף שירותי דואר קולי וכן הלאה. במילים אחרות: מרכזיות אלה יתאימו למשרד קטן, בו נותני השירותים ברורים ומוגדרים מראש.

עכשיו, חשבו על עסקים אשר פועלים במספר סניפים, או אפילו כאלה אשר צריכים לתקשר בין מדינות. עבורם, מוצעות מרכזיות בסדר גודל רחב הרבה יותר- מרכזיות IP.  מרכזיות אלה מבוססות על רשת האינטרנט האלחוטית, ומאפשרת העברת וניתוב שיחות בין סניפים מרוחקים. כך ארגון גדול יכול להתנהל בשיתוף פעולה ובתיאום מלא, בלי שפערי המרחק יפגעו בתפעולו.

חשוב להדגיש כי מרכזיות רבות כיום ניתן לשדרג, לרוב במסגרת חבילת השירותים המוצעת עם ההתקנה. כל שינוי בסדר הגודל של העובדים או הלקוחות, למשל, צריך להשפיע גם על המרכזיה.

אז איך יודעים מה לבחור?

בעיקרו של דבר, בחירה של מרכזיות לעסקים היא משימה שמצריכה תשומת לב. טרם הפנייה לאחת החברות המציעות שירות מסוג זה, יש לחשוב על היקף השירותים, מספר העובדים בחברה, החלוקה בין האגפים וכן הלאה. צריך להתבונן לא רק על ההתנהלות העכשווית של העסק, אלא גם על היעדים והמטרות שלו בטווח הרחוק יותר.

רצוי מאד להתייעץ עם גורם מקצועי הבקיא בתחום טרם התקנת המרכזיה, וכן לבחון את החבילות השונות המוצעות, היקף השירותים (ביטוח? שירות תיקונים?) וכן הלאה. הקפדה על אלה יאפשרו לעסק שלכם לשפר כל היבט בהתנהלות שלו, דבר המתבטא באינספור היבטים.

בישראל, פועלות חברות גדולות וקטנות המציעות מרכזיות. רצוי לבדוק היטב את המוניטין של כל חברה, וכן את בעלי העסקים להם היא מציעה את שירותיה. העדיפות צריכה להיות לחברה אשר מספקת שירותים לגופים אשר פועלים בהיקף דומה, פחות או יותר, לעסק שלכם.



 
מאמרים נוספים :

» מרכזיות טלפון ומרכזיות IP

כל עסק מתפתח, בין אם הוא קטן ובין אם הוא גדול, נזקק לשירותיה של מרכזית טלפון. מרגע שארגון או בית עסק, משתמש ביותר משלושה קווי טלפון, יש צורך בהתקנת מרכזיה. מרכזית טלפונים אחת, תחבר בין כל קווי הטלפון ותקשר את השיחות לאן...

» IP-Centrex, עולם שירותי הטלפוניה במיקור חוץ

 IP-Centrex החל לצבור תאוצה בישראל, בתחרות עזה בין הספקים. מה זה אומר לעסקים וארגונים? הקדמההגדרה בסיסית: IP-Centrex הוא שירות טלפוניה לעסק במיקור חוץ (Outsourcing), שמצוי שלא בתוך העסק. שירותים אלו ניתנים כיום בישראל ע"י בזק, 012-סמייל...

» מרכזיה VOIP וירטואלית – המדריך המלא לרכישת מרכזת טלפונים לעסקים

מרכזיה וירטואלית בענן אינה גימיק. מדובר בפתרון זמין, יעיל וזול. איך בוחרים ספק שירות ובוחרים בשירות המתאים?  ארגונים ועסקים רבים מתחילים להרהר, שמא ההוצאות ההולכות וגוברות על שירותי מרכזייה בעסק הן הוצאות מוצדקות. רבים...

» על טלפוניית VOIP בכלל ועל מרכזיות IP בפרט

מאז מהפכת האינטרנט, מהירות הגלישה הולכת וגדלה. מה שהיום נחשב אינטרנט סטנדרטי הוא האינטרנט-המהיר-בצורה-בלתי-אפשרית של לפני שנה. השיפורים הטכנולוגיים האלה מאפשרים להפוך כל מחשב גם למכשיר טלפון אשר ניתן באמצעותו לבצע...

» מרכזייה לעסקים

מרכזייה לעסקים-מאפיינים ומטרות:אם הנכם בעלי עסקים, אחת המטרות החשובות ביותר הינה ייעול העסק באופן תמידי והצלחה בעולם העסקים. בכדי להצליח טוב יותר ולעבוד באופן יותר יעיל כל ארגון וחברה ,אם פרטית ואם ציבורית, חייב לרכוש...

» מרכזיה בינלאומית הדרך הזולה לדבר לחו"ל

שירותי מרכזיה בינלאומית בתחום העסקי בארץ פועלות היום מספר חברות אשר מציעות שירותי מרכזיה בינלאומית. במסגרת שירותיה של מרכזיה בינלאומית ניתן לחייג מהארץ לחו"ל במהלך כל שעות היממה במשך כל ימות השבוע. התחרות הגלויה...

» רכישת מרכזיות טלפון

בעסקים רבים כיום ניתן למצוא מרכזיות טלפון אשר מרכזות את כל השיחות הנכנסות או היוצאות מבית העסק. פניה לספקים במטרה לרכוש מרכזיות טלפון עשויה להניב הצעות רבות ושונות הכוללות שירותים ופרטים שונים, מה שעלול לבלבל מעט אם...

» טלפון חכם

התפתחות הטכנולוגיההטכנולוגיה מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מדהים. לפני מאה שנים השימוש בטלפון קווי היה עוד בחיתוליו, והיה נחלתם של העשירים והמיוחסים בלבד, אך במאה השנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה בקצב מהיר, וכיום לא רק...

» מרכזיות טלפון: בדרך לאוטומציה מוחלטת

תפקחו עיניים ותסתכלו מסביב: העתיד כבר כאן. בכל תחומי החיים שלנו מה שהיה פעם בגדר מדע בדיוני הוא היום המציאות הטכנולוגית שבה אנחנו חיים. גם מרכזיות טלפון כבר הגיעו במסען הארוך אל ליבו של העתיד אבל הן אינן מתכוונות לעצור...

» מרכזיות טלפון ושירות לקוחות

שירות הלקוחות הינו מרכיב חשוב ובסיסי בכל ארגון שיש לו לקוחות. ללא שירות לקוחות מוצלח, יעיל ואיכותי הארגון איננו יכול לשמר לקוחות קיימים ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלו. שירות הלקוחות נבנה על-ידי צירוף של מרכיבים שונים שביחד...
STU2

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים