שובר לפרסום בגוגל



ספורט בתחילת הריון - כל מה שחובה לדעת!

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : סיגל בלומנטל   
שלישי, 12 יוני 2018 18:15

נשים המשלבות ספורט בתחילת ההריון יכולות ליהנות משלל היתרונות, שאותה פעילות גופנית מקנה לגוף הן במישור הגופני-פיזי והן במישור הרוחני-נפשי.

עד היום בעצם קיים חשש רב בקרב עשרות נשים בישראל, החוששות לעשות ספורט בתחילת ההריון בכלל או במהלך ההריון בפרט, שמא אותה פעילות תזיק להן ולעובר.

בטרם את מתחילה לעשות פעילות גופנית כלשהי כשאת בהריון, אנא גשי לרופא המטפל בך, שיערוך אצלך סדרת בדיקות רצויות במטרה לאשר לך להתאמן ללא כל חשש שמא ייגרם נזק בהמשך. עלייך לדעת, כי לעיתים קיימים מקרים רפואיים בהם הרופאים, מגלים מומים שבעקבותם על האם להיות בשמירת הריון ומכאן אסור לה להתאמן בכלל

עלייך לדעת כי בכל טרימסטר קיימים דגשים מקצועיים אחרים, ולפיכך אופן האימון וסוג התרגילים ישתנו מטרימסטר אחד לשני ויותאמו לך ולעוברך בצורה האופטימלית.

איזה ספורט בתחילת הריון תוכלי לעשות?

» פילאטיס בהריון - דרך מצוינת להגמיש את הגוף, לשפר את היציבה, להזרים דם, לעבוד על הסוגרים ועל שרירי ריצפת האגן, ולתרגל נשימות. מדובר בפעילות מותאמת בקצב מבוקר ופחות דינמי.

» אימון TRX בהריון - עוד דרך נהדרת לשלב פעילות גופנית כשאת בהריון על ידי עשיית תרגילים ומתיחות בעזרת משקל גופך. ישנם עשרות עד מאות תרגילים בארסנל הנרחב של הרצועות הללו, ומתוכו ניתן "לגזור" תרגילים אשר יתאימו לך בול.

» הרמת משקולות בהריון - דרך נפלאה נוספת לחזק את הגוף ולשמור על חוזק שרירי היא להרים משקולות (כמובן בצורה מבוקרת ובהשגחה מתאימה של מאמנת כושר אישית). הרמת משקולות ידועה כדבר נהדר המחזק את הגוף בצורה פנטסטית.

» הליכה בהריון - דרך מדהימה להעלות את קצב הלב והדופק ובכך להזרים דם לכלל המערכות השונות בגוף. חשוב מאוד לדעת לא להגזים כלומר לא לעשות הליכה מרובה מעבר ליכולות הגופניות שלך, ובמקביל לנעול נעלי הליכה נוחות ומתואמות (להורדת הזעזועים ולנוחות מקסימלית בכף הרגל).

כל אחת מהפעילויות הספורטיביות אשר ציינתי למעלה, חשוב שתהיה בהשגחה ובליווי של אשת מקצוע מוסמכת בעלת הכשרה, ניסיון וכלים מתאימים. עדיף לקבל את ההנחיות הנכונות ממקור מוסמך, ולא לעשות דברים שאת לא יודעת העלולים לסכן אותך ואו את העובר שלך.

»לפרטים נוספים על ספורט בתחילת הריון תלחצי כאן
»הכתבה נכתבה על ידי סיגל בלומנטל – מאמנת כושר אישית לנשים בהריון מצוות גו ליידי.

 

 

www.go-lady.co.il/

 

 


 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים