שובר לפרסום בגוגל



פרסום ברשתות החברתיות על ידי משרד פרסום

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : liran12   
שני, 22 דצמבר 2014 14:40

בעקבות הפופולאריות של הרשתות החברתיות, חברות רבות אשר פונות לשירותיו של משרד פרסום מסוים מבינות כיום את הכוח שיש לאותן רשתות חברתיות בהן עוברים מדי יום רבים. משרד העושה שימוש ברשתות חברתיות כחלק מפרסום מקדם את המוצר של אותה חברה באמצעות כלי בעל השפעה רבה- הזירה של הרשתות החברתיות נחשבת לכלי בו ההתרחשות עשויה לגדול. על מנת שההתרחשות תגדל יש צורך לעשות שימוש בכלים המתאימים והנכונים. מה למשל? אי אפשר סתם כך להיכנס לאחת מהרשתות החברתיות אלא יש צורך לבנות אסטרטגיה המתאימה לאותן רשתות חברתיות, שכן לא כל מה שמתאים לפייסבוק מתאים לטוויטר וכן הלאה. כך למעשה אפשר לצבור קהל נוסף ולמתג את אותה חברה.

און יבין מנכ"ל של משרד פרסום מצליח, מבין את כוחן  של הרשתות החברתיות ככלי מצוין להעברת מסרים- באותן רשתות חברתיות ניתן למצוא פרסומים שונים של חברות שונות ולכן על מנת להיות חלק מאותו מעגל פרסומי יש לבנות אסטרטגיה מתאימה לאיתור קהל היעד.- לבדוק במה אותו קהל מגלה עניין, באילו שעות הוא נכנס לרשתות החברתיות ומהי תגובתו.

כוחן של רשתות חברתיות בא לידי ביטוי ביכולת להביא קהל רחב גולשים נוסף על ידי שימוש בתכנים שונים, כאשר החוכמה היא לא לנוח על זרי הדפנה. בעולם האינטרנט הכל מתרחש מהר ולכן חשוב מאד לעדכן מבצעים ולהביא רעיונות חדשים על מנת לבנות זהות שתמשוך קהל.

מהן השאלות שצריך לשאול לפני שיוצאים לדרך?

על מנת למשוך את אותו קהל אשר נמצא ברשתות החברתיות צוות העובדים של משרד פרסום צריך  לשאול את השאלות הנכונות על מנת לאתר את אותם אנשים אשר יכולים בסופו של יום להיות לקוחות.

  • שירות מטרת: חשוב מאד לראות מה משרת את המטרות שלכם- האם פרסום בפייסבוק או פרסום בטוויטר. כידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים ולכן יש מי שמעדיף להעביר את המסר דווקא באמצעות תמונות.
  • מעקב: מה יגרום לצרכנים לעקוב אחריכם. אם כן, מדובר בשאלת מיליון הדולר אותה יש לשאול. האם פוסטים קצרים או ארוכים בפיסבוק, האם תמונות מרגשות בטוויטר?
  • עלייה: איך תגרמו למצב בו האנשים מבקשים להצטרף לחברה: חשוב מאד לכתוב תוכנית עבודה אשר תגרום לעלייה בקרב אנשים המעוניינים במוצר של החברה.

כיצד און יבין מנכל משרד פרסום עושה שימוש ברשתות החברתיות

המומחיות של און יבין בתחום הפרסום תביא לחשיפה של החברה אשר בעקבותיה יגיעו לקוחות רבים וברבות הזמן יהפכו לשגרירים של אותה חברה כאשר ימליצו על המוצר אותו היא מוכרת לקהל.

הבנתם של צוות העובדים במשרד בתחום  תביא  להכרת החברה, מה שיגביר את מעגל הלקוחות. אותה חשיפה תעשה באמצעות בניית תוכנית עבודה של צוות המשרד אשר מטרתה לחשוף את המוצר של אותה חברה  במדיה החברתית תוך זיהוי הצרכים של החברה והתאמת התוכן לרשת החברתית  אשר תהפוך את החברה למובילה בתחומה.

 


 
מאמרים נוספים :

» מי האנשים שיצאו מהמסגרת בשבילכם?

בבחירת המקצוע העתידי שלנו, רבים מאיתנו מתחבטים בין קריירה "זוהרת" במקצוע נחשק, לבין משאלת לב.הרבה אנשים יכולים להגיד לכם מה לא- לא לבחור מקצוע שלא מעניין אתכם, לא לבחור מקצוע בגלל טרנד חולף או זוהר לא מבוסס.אבל השאלה היא...

» כתיבה שיווקית - הנעה לפעולה

- הנעה לפעולה הנעה לפעולה של הגולשים באתר שלכם משמעותה – לגרום להם לקנות את המוצר שלכם. כתיבה שיווקית נכונה מניעה לפעולה וגורמת ללקוח להרגיש טוב לאחר שביצע את הרכישה או הזמין את השירות המבוקש בין אם מדובר במוצר, שירות...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים